Varför??

Varför??


Snälla?! Varför snöar det? Jag vill ha vår, jag vill sitta i vårsolen, med stora brillor coh dricka latte med sararara. Jag vill inte ha något kallt blaskigt väder. Jag hatar snö. Jag hatar kyla.

Annars funderar jag på om jag ska köpa headseat till mobilen. De i butiken sa 1099 pix. Lite dyrt, undra om sis´s sambo vill ha samma?! Då kan jag ju lika gärna köpa en ipod... Shit, jag vill ha allt, och jag vill ha det NU!!! Jag vill kunna lyssna på musik på väg till jobbet idag!!!
Om han inte hör av sig innan lunch går jag och köper ett. O M.... inte syrran på något sätt hör av sig och rekomenderar en ipod....

Nu ska jag slänga i mer gojs i håret och gå till jobbet. (nu kan man ju inte cykla länge, snöskit!)


// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0