Tråksöndag

Jag har en tråkig söndag framför mig. Måste väl ner och hämta cykeln vi glömde i fredags, fast jag inte har en aning om vart det står. Men att f, som vet vart den står hämtar den?! Nja, inte mycket chans!
Sen måste jag nog tvätta. Kanske städa lite. Laga mat, som vi inte har, så jag måste handla först. Egentligen gillar jag att handla, men det det blit "tvång" gllar jag det inte. F bara ligger i sängen och gör i n g e n t i n g. Det är då jag blir arg för att jag ska göra a l l t!!

får väl seom jag hinner lägga upp lite bilder sen i fredags oxå!!

// h

Kommentarer
Postat av: Amistres

Men tråksöndagar är bäst! Speciellt om det blåser och duggregnar som idag:-)

2008-03-02 @ 16:22:05
URL: http://metrobloggen.se/amistres

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0