Problem i går

I går kunde jag inte skirva i vår blogg, inte heller kommentera i någon annan. Trist! Och fy blogg!! Det ska alltid, alltid funka!
Likaså hade jag problem med en anställd igår. Fast ändå, när jag gick hem kände jag mig nöjd och glas med livet. Jag hade pratat med min chef, om vad jag har för förväntningar, hur han kan stötta mig i mitt arbete. Det var ett bra givande samtal. Jag fick prata av mig om alla undersåtar som bara gnäller! För det ska gudarna veta, vad dom gnäller! Har dom aldrig jobbat innan eller?!! Dom skulle aldrig klara av ett vanligt jobb. Aldrig!

Det regnar idag, och jag har inget paraply... Jag vet inte om jag ska cykla eller gå.... Vilka problem!!!
Ska börja med att sätta på mig lite kläder iallafall....
Hej svejs!!

// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0