Måndagar

När veckan börjar har jag så mycket att tänka på att blogga inte får plats på listan. Jag är på jobbet sju, om inte tidigare, jag har tusen saker som ligger och väntar på skrivbordet. Telefonen ringer för mycket. Nya praktikanter vaaarje vecka. Det är jättekul, missförstå mig inte, men det sliter... Jag går aldrig hem i tid på måndagar. (inte någon annan dag heller visserligen...) så ursäkta om jag inte bloggar  måndagar. Jag hinner inte helt enkelt!

I natt har jag sovit med flätor, vilket gör att jag ser ut som en trollunge i håret idag. Inte så snyggt! Och det har också gjort att jag inte har sovit så bra eftersomd et blir lite knöligt och jobbigt när man vänder sig. Så... ja, humöret är väl inte heller på topp!

Torsdag?! Ja, jag ska kolla agendan på jobbet, men jag tror att jag kan klämma in en lunch. Subway? Jag längtar efter deras baugetter!!

// h

Kommentarer
Postat av: S

Haha kommenterar i vår egen blogg, men blev tvungen att skriva JA subway snälla det finns ju inte här! :D

2008-03-11 @ 14:21:11
URL: http://systrarnaknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0