Handelsgalan 2008

Jag var på Handelsgalan 2008 igår,mycket trevligt.Trerätters, underhållning, prisutdelning. Ja, under prisutdel´ningen var jag inte så glad. Vi hade inte ens nominerat oss, puckon! Vi hade inte en chans att vinna!! Nästa år ska jag iallafall se till att vi nomineras....
Vi kom hem skapligt tidigt, skönt! Men ändå har jag tagit sovmorgon idag. Och det var nog tur det för jag har så ont i huvudet! Tagit en magnecyl med koffein så får vi se om det blir bättre. Idag ska jag kanske äka med bilen och vara med vid en hämtning....
Och! Så kommer ju syrran och vi ska käka lunch!!! Ska bli kul! Och gott med Subway! Skulle bara varit lite sol ute så hade dagen varit gjord! Och jag hade säkert inte haft ont i skallen!
Dax att ssminka sig lite, bilder från handelsgalan kommer senare!
Hej hej!!

// h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0