God morgon!

Så var det måndag igen! Att helgen alltid ska gå så snabbt. Jag sitter och dricker lite morgonkaffe och ska springa till jobbet snart. Frågan är om man ska cykla eller gå?! Jag är lite rädd för att det är halt, men allt går så mycket snabbare med cykeln... Och det är skönt att ha den på hemvägen, då kommer man hem mycket mycket snabbare, eftersom det är typ nerflrsbacke hela vägen hem...
Idag har jag även tänkt att börja träna. Har pratat om det i en evighet nu, så det börjar väl bli dax att göra slag i saken. Får se hur jag känner mig efter jobbet, om jag kan gå hem i tid och så!
Ja, nu är det dax att springa!!
Ha en bra dag allihop!!
// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0