Fredagsmorgon

Återigen fredag. Inte arbeta på två dagar. Visst är det skönt. Men jag älskar att arbeta. Var på jobbet tio i sju i morse... Lagade lite som gått sönder, fixade och trixade. Skrivit lite semesterscheman, förberett lite för dagen, hade tänkt att gå hem lite tidigare idag, eller ganksa mycket tidigare faktiskt. Har jobbat i hop lite komptimmar som jag tänkte ta ut dagen till ära. Ska åka och handla med pappa, och sen hem och tvätta. Vi har vääärldens största tvättberg hemma!!! Så blir det när man jobbar som en gnu i veckorna. Då får man ta hand om hemmet på komptid!
Ikväll kommer jag att vara själv, sambon ska på taklagsfest. Så det är jag och tvätten.
Nej, nu ska jag sätta mig ch göra lite scheman, städschema, rastschema, kassaschema och sånt annat som behövs för att hålla strukturen på arbetet.
Ses ikväll!

// h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0