Förvirrad

Känner mig helt förvirrad som människa. Jag vet knappt vilken dag det är. Det var helt underbart att åka till Västerås. det var massor av människor, tv, och radio.  Allt var så superduperkul!!! Och jag hann inte tänka något på bekymmer och otrevligheter. Jag var bara en glad prick som arbetade 200%.

Men idag... Oj, jag vet inte vad det är för dag, jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Men jag får väl lägga mig tidigt i kväll, och hoppas att jag sover bra, utan att ligga och grubbla. Jag hoppas att jag vaknar i morgon och allt är rosenrött igen.

Men syrran, det håller på att bli rosa, du behöver inte vara orolig, Vi överlever. Jag är ledsen jätteledsen, det kommer ta tid, men det kommer bli bra. Det som inte dödar det härdar. Det är mitt motto, även i detta.
Även om det är svagt rosa, försöker vi måla allt rött!!

Men jag saknar dig och din telefon!

// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0