Dagens lunch

Blev lite ledsen när syrran nte kunde komma ner till stan och käka med mig, men mamma och pappa låg hemma och var sjuka så hon skulle ta hand om dom lite. Snällt!
Emn eftersom jag hade ställt mig in på att käka Sbway tänkte jag att jag äter väl där själv. gick glad i hågen gatan ner mot Subay, men märker när jag kommer in i lokalen att jag inte har pengar, och kortet ligger kvar på jobbet. bara att vända, och käka falukorven och makaronerna som sambon så snällt hade lagat i går. Det var inte så dumt det heller ärligt talat.
Nu ska skriva lite papper och fixa några telefonsamtal, sen hoppas jag på att kunna gå ute coh jobba i butiken, ute på golvet.
Ha det gott!!

// h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0