Brun utan sol

Brun utan sol. Så självklart namn. För det är ju precis det är, eller det man blir. Brun - utan sol. På nåt sätt är det tll och med så att det har blivit ett ord. Brunutansol. Brunutansol, ja men det är ju sånt smörj man bli brun utav, utan att behöva sola.

Jag menar, mjölk är ju inte samma sak. Mjölk heter ju mjölk och inte vit dryck från ko. Ingen säger vitdryckfrånko.

I alla fall. Jag smörjde in mig med lite brun utan sol igår, sån från loreal med lotion i också. Urk vad jag luktar nu tycker jag, förstår inte att det ska va så svårt att få bort den här typiska lukten, kan de inte slänga i nåt parfymaktigt i flaskan?

Märken blir det också tycker jag, fast det inte ens är en riktigt brun utan sol.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0