Barn



Alla skaffar barn. Har inga vänner kvar som inte har barn. Jag vill inte ens ha barn. Gillar inte snorisar.
Men vem ska man umgås med? Jag vill ju helt andra saker än mina kära gamla bekanta. De bara snattrar om billigaste barnkläderna, nyttigaste maten, säkra barnstolar och glömmer bort allt man säger och sen skyller på graviditetsglömska, eller amningsglömska. Det finns bara barn i huvudet. Barn, barn, barn...

Jag får ont i huvudet när jag tänker på alla barnskrik.

Och folk som inte fattar att man inte vill ha barn.

Kommentarer
Postat av: milla

vet exakt hur det är. Jag har samma problem. Har inte mammor annat att snacka om än färg på bajs och bästa blöjan och ungjävelns framsteg?

2008-04-05 @ 09:13:24
URL: http://millarocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0