Att handla obegränsat

Igår var jag och plockade mina ögonbryn på Face Stockholm, hon är så söt och gullig tjejen som jobbar där inne. Jag visade en bild på hur jag vill ha mina bryn, ett par kraftiga, buskiga och mörka. Assnygga. Nu ligger inte det i min natur. Jag har tunna, bleka bryn.
När allt var klart hjälpte hon mig fylla i brynen. Och jag sa:
- o ja, jag vill gärna köpa en sådan ögonbrynaskugga.
Så såg jag mig i den stora spegeln och skrek. Likblek.
- Jag ska ta på lite rouge, sa den snälla söta expiditen.
- o ja, vad vacket, det köper jag med!! sa jag så fort jag fick rouget på äppelkinderna.
Så 450 spnn fattigare, saker som jag säkert inte behöver, men jag gillar verkligen den nya färgen på rougen och nu ksa jag börja tänka mer på brynen. Såklart man måste ha en proffsskugga då?!!

// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0