Äntligen onsdag!!

Jag har lagt träningen på is, väldigt svag is. Jag hinner / orkar inte. Så nu ska jag sluta tjata om det.
Idag ska träffa en vännina på lunchen och käka med henne. Kul, det var ett tag sen vi sågs! Och dagen till ära ska jag ta längre lunch, så vi inte bara stressäter.
Idag får vi leverans på jobbet, härligt, massor att göra, och faktiskt skapligt med personal nu. Det ska bli kul! Men jag ska köra med dom på morgonmötet. Jag har förberett mig sedan 5 i morse, då jag vaknade och inte kunde somna om. Böckerna MÅSTE upp senast på fredag. Prylarna MÅSTE ut senast fredag. Kläderna, måste hängas snyggare och möblerna... Ja, dom är en historia för sig själv. Ingen kommer få klaga att dom inte hinner, om  man hinner klaga så hinner man jobba, använd händerna istället för munnen.
Som vanligt: Nu måste jag sticka till jobbet i illfart!
Ha en bra dag!

// h

Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon, hoppas du får en bra onsdag! :)

2008-03-05 @ 06:53:32
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej vi är bästa kompisar, gu vad söt sida ni hade! hoppas att ni båda får en bra dag. Puss

2008-03-05 @ 12:37:07
URL: http://Chickflicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0