nu då?!!!

funkar det? ja... det verkar så....
allt bara blev stort och fett!!

Nu för att återgå.
1. Det var h som klanta sig med det stora feta.
2. h forsätter nu...

Syrran ska ut, jag ringer och frågar om jag får följa med. (eftersom min sambo tydligen skulle bort..)
Syrran svarar givetvis ja.
Så nuläget. 
Jag har ätit, druckit ett glas vin, och tänker:
"Aha!! jag ska spela in en video, det gör ju alla häftiga bloggare!"
Men sorry tjejer och killar, jag kan inte stå för det. Jag tänkte en liten partydans... Men nej, nej.... Det funkar liksom inte. Dessutpm la batteriet av när jag skulle ta en bild på mitt glas vin så... än en gång, sorry boys and girls. Kankse att Systrarna Knas lägger upp en film efter utgången ikväll.
Nu ska jag ta och fräscha upp mig lite, sätta in linser och kanske lägga på lite läppglans. Sen ringer jag syrran och ber om att få komma till festen hon är på.
                                           Jag kan ju inte dansa själv hemma i lägenheten hela kvällen!

// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0