Lunchbloggar

Jag lunchbloggar. Alttså, äter lite grann och bloggar resten av tiden. Eller en del av tiden. Sen går jag och jobbar. Hittills har jag skrapat i hop 51 timmar denna vecka, och än är jag inte hemma. Hade egntligen tänkt att gå lite tidigare idag, men efter vissa omständigheter kan jag inte göra det...

I går var jag sjöng i kören, kul! Men ärligt talat så sjöng jag inte så mycket för att jag och en vännina hade fikat och vi höll på med det. Det blev mycket  lyckat, pappa hade bakat bullar  och kakor och det uppskattades extremt mycket! För mig är pappas bullar alldeles vanliga så jag tänker inte så mycket på det, men det var till och med så att hela kören reste sig upp och applåderade!! Tack världens bästa pappa!!

Känns det att våren är på väg eller är det bara jag?! Solen skiner ute, det börjar bli lite varmare och allt (ja, nästan allt) är toppen! Jag vill gå och handla vårkläder och vårskor! Jag vill fika på ett utefik och bara njuta!

Kommer jag hinna det?!
// h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0